måndag 19 november 2012

Ny vecka

Måndag igen, fyyy vad jag inte ville ha måndag idag. jätte trött och ville bara ligga kvar i morse.
Har haft en kanon mysig helg, precis som jag bestämt mig för. Att bara ta det lungt och softa hemma. Har blivit ett och annat kilo godis men o andra sidan ingen alkohol. Nu är det ny vecka och nu får jag ta nya tag.

Satte mig på tränings cykeln igår och hade målet att cykla 30min. Slutade efter 26 min, trodde jag skulle spy tarmarna ur mig. Fyyyy va illa jag mådde. träna är inget för mig. thats it!
Åkte o sola igår med, tror jag fått skabb/loppor/löss eller nått åt det hållet. Kliar på hela mig. Efter jag duschat igår så börja det klia på handen så dök det upp en röd hård knottra och nu i morse klia det på stortån så jag höll på o bli galen då dök det upp en sån knottra där me. Orkaaaa ha skabb!!! får se om det blir värre. Men bara för jag tänker på det och nojjar upp mig så kliar det på hela kroppen så jag blir galen.

Gjorde en go söndag middag igår med, Köttgryta på fransyska som kokat i över 2 timmar så köttet bara ramla isär med potatis, brysselkol och morötter ,mumma!!

I lördags var jag uppe med tuppen, åkte och handla direkt när det öppna. Köpte även 2 pkt till med betakaroten tabletter, en ansikts sol kräm , mini liten för 109kr :O såååå dyrt. så nu kan det strykas på listan.

Fredags Godis

Gick loss fullständigt. Sååå goa

Äckligt mkt fåglar när jag och mamma rasta coxie i lördags

Coxan myser

Min goa söndag middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar