onsdag 21 november 2012

Coffee Time ;)

Dags för en paus i arbetet nu, med lite kaffe och bloggande.

Min morgon startade inte så bra, bilen krångla igen , fick mig ett bryt för en sek. Ringde mammas gubbe som skall ta med sig den imorgon och kolla den. skit också att det skall vara problem. en bil skall bara fungera!!

Föresten , har nog inte loppor/löss eller skabb haha, var nog bara sol eksem, dom har gått bort nu. Men kan inte sola idag. skall vänta lite så det inte kommer tillbaka. Blev lite skraj där för ett tag.

Idag skall jag äta hos mamma, världen goaste mat!! köttfärsås med spagetti. Mormors köttfärsås kallas den. eller kallar jag den =)=) Finns inget goooare. Måste passa på att umgås mkt med mamma nu innan jag skall åka med. Vet ej hur jag skall klara mig utan henne där :( Jag och hon är som ett. Vi har sååå bra relation och träffas eller hörs varje dag. Men det är klart vi kommer väl höras på tele från thai men det är inte samma sak. Skulle vilja att hon flytta med mig:)
Men hon kommer ner i mars i 2v iallafall. Alltid något.

// Jen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar