tisdag 13 november 2012

Mår illa

Mår fruktansvärt illa idag, vet ej varför men hoppas det går över snart. Jobbigt att sitta här o jobba och inte må bra!
2 grader idag när jag kom ut, Brrrr, kallt!! Men friskt :D Så nu värmer jag mig med en kopp kaffe.

Köpte mig ett solkort igår, äntligen ! så nu gäller det att sola. Kostar 240kr för ett månadskort på Solhuset i järnbrott , frölunda. Billigt och jätte mysigt ställe. Nackdelen är att det nästan alltid är fullt. Så man måste ringa timmar innan och beställa tid.
Höll på o svimma igår efter 20 min solande, pffff va varmt!!!! Illröd som en tomat blev man med.
Kändes som jag brände ansiktet lite, så får se om det blir solning varannan dag eller om man skall börja försiktigt ?

Längtar sååå mycket tills jag skall fixa håret, men har inte tid förrän 21/12, har bokat då för att vi fin i håret tills jag åker.
Skall nog färga ljusbrunt / guldbrunt denna gång. Håret bleks ju i solen ändå. Fint när man e brun med :):)

Den hårfärgen vill jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar