tisdag 6 november 2012

Paccccckaaaaaa

Jag vet det är inte dags än men jag kunde inte hålla mig igår.
Var hemma hos Linda , tog fram väskorna och packade i alla nya samt sommar kläder jag hade. det fyllde 2 resväskor :O och allt är inte packat än, sånt som jag använder nu.
Ville se hur mkt plats allt tog , tyvärr var detta väntat. Men skall se om Jennifer kan ha lite av mina saker i hennes väska.
Jag vill ha med mig allt :) och kan inte vänta på att mamma kommer i mars. för det är kläder jag vill ha på mig innan .
Så nu ligger kläderna och blir skrynkliga men det ger jag fan i , det finns strykjärn.

Pratade med Nicki i helgen, tydligen så vräker det fortfarande ner i Phuket varje dag, tydligen riktigt skit väder. Det kan de gott vara tills vi kommer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar