tisdag 27 november 2012

Hängig.....Sjuk?

Antagligen så var jag inte bara bakfull igår, Känner mig skit kass idag med. Feber garanterat. Snorig o jävlig :(
Har verkligen inte råd att vara hemma från jobbet. Behöver verkligen alla pengar jag kan få nu.

Igår efter jobbet så tog jag mig till apoteket för att hämta ut ett vaccin som jag skulle ta igår men tror ni att det fanns något recept????!!!!! Jag var hos läkarn för drygt 2 mån sen och då skulle han lägga in recept på Dukoral och tyfoid feber vaccin. Men inget av dom hade jag. Har ringt nu på morgonen men man får ju inte prata med dom direkt utan dom skall ringa tillbaka??? ååhhh!!!

Pratade med Nicki igår, hon hade problem att få ut pengar jag skickat till henne, Min kurs var bättre än hennes :(
Hon frågade om "pa" = pappa som han kallas kunde hämta oss på flygplatsen. Det är en gammal gubbe i thailand som är hur go som helst. Han fixar och donar för oss hehe, Målar om , byter lås osv. Händig som sjutton.
Han är lite speciell haha, han har ett snopp bälte runt midjan, med träsnoppar i olika storlekar. Jag har frågat han varför, så säger han att det är för varje brud han satt på när han vart ung. :) riktig casanova.
Har ingen bild på han här tyvärr, men skall visa er nån dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar