fredag 23 november 2012

Yeees its friday!!

Äntligen fredag igen, haha känns som det var fredag igår. Härligt när tiden går fort.
Och snart 5 v kvar till vi åker :O de du!!

Jag skall ha en jätte mysig helg. Jennifer kommer på lördag och stannar till söndag. Inte ofta hon kan komma längre , jobbar varje dag och helg för att få ihop bra deg. ledig sådär en helg i månaden.
Vi har väntat på denna dagen länge. Det var egentligen meningen att vi skulle upp till krogen här jag bor och kolla på Black Ingvars med mamma o mammas gubbe o hans bror o tjej. Men det blev inställt för att ingen hade köpt biljetter.
Men vi skall ha trevligt ändå. Blir nog lite synda i helgen om jag känner oss två rätt. :)

Har bokat tid på Pitstop No1 för biltvätt lördag kl 12, Jag har ju inte direkt skött min bil sen jag köpte den.
Så har bokat Heltvätt 2 och då ingår: Microavfettning, Schamponering, Fälgtvätt Heltorkning, Rengöring av dörrfalsar, Dammsugning, Mattvätt, Rengörning av panel , allt detta för 299kr.
Va fan ska man göra det själv föööör??
Tar en timma, sen hämtar man en bil som är som ny ;)

Satte mig och träna på min tränings cykel igår i 30 min. Fyy va jobbigt. Men inte liiiiika jobbigt som här om dagen faktiskt. Men mådde illa igen , de gick över efter ca 30 min :) Så lite kämpar jag samtidigt som jag vräker i mig godis :O

Do do do do ta taaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!! Diggar loss till thai musik här på jobbet idag. haha



//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar