söndag 11 november 2012

Weekend is over :(

Nu var denna helg över, jobb imon! :( Pallar inte en dag till...Haft en mysigt helg faktiskt.
Inte en droppe alkohol,, härligt!! Tyvärr så är det inte ofta. Blivit mkt festande på sistone.
Kände denna helg att ja pallar inte vakna bakfull, torr i käften och allt är jobbigt.

Sitter hemma hos Linda nu, lyssnar på musik. Hon diskar och jag sitter här o skriver.,
Är de spårlöst idag? Måste kolla. Bästa programmet :):) Grååååter i hjäl mig varje gång dom hittar sina nära o kära haha, skönt att få lipa i bland.
Sitter o väntar på att mina badrumms mattor ska bli torra. Linda hade tvätt tid idag så jag passade på att låna några maskiner och tvätta dom. Vill inte tvätta dom i min egna maskin, rädd att förstöra maskinen.

Redan 12 nov imon, tiden går sjukt fort. och det gillar vi :)

Pratade med Amanda förut med. Hon kommer ev ner till Thailand någorlunda samtidigt som oss, kommer bli kul. Ju fler desto roligare.

Laddat ner jätte mkt musik i helgen , har 944 BRA låtar nu ;) inte laddat ner alla i helgen , men säkert 200 st. Även laddat ner Thai låtar. Älskar thailändsk folk musik. Ni tycker säkert att nu har det slått över , hade ja nog me tyckt men det finns inget skönare, har sååå mkt minnen och låtarna får mig att drömma mig bort till livet i Thailand.

Det är ju fars dag idag, försökt ringa pappa men han hade avstängd mobil. Så skit i det då :)

Ha en bra söndag,,,, // Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar